1 Apriiiil

Idag är det första april o ja bestämde mig för att lura min bror.. hehe.. ja har nämligen hans fotbolls biljett som han behöver till på fredag nästa vecka..
Hur lurade ja honom då?
jo jag sa att katterna hade gått löss på biljetterna så den va inte så hel längre, och att antagligen måste vi köpa nya hehe.. han gick på det först sen börja han tänka och kom på att det var ett april skämt hehe.. men de va ett bra skämt eftersom de kunde ha hänt :)

Jag har köpt ny kamera med, en samsung PL150, sån som ja tänkte köpa för några månader sen, nu var det extra pris så jag slog till ! :D

så nu fotar jag som aldrig för...

här är jag på en bild, för er som undra hur ja ser ut nu för tiden


Och här kommer en bild på vårt för tillfället fyllda kylskåp med pepsi max... wonderful!



och ett till typiskt blogg bild... de här åt ja till lunch igår



Intressant va? haha

I Helgen blir det umgås med Niklas (killen min hehe för er som inte förstod det) och så ska ja träffa millan om hon har blivit frisker :)
De blir nog en bra helg! :D

Ha de göttans!

ps... ska försöka blogga bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0