Hur lyckas jag?

drygt en månad lyckades ja hålla mig från att få dra in till akuten efter flytten hit! Ja fattar inte varför ja inte kan lyckas en längre tid!

Vid 00.00 i natt fick ja åka in med sjuktaxin (125 spänn seriöööst!?? hur dyrt va inte de!!) till akuten, lea å lisa tvinga mig jag tyckte det va onödigt, men dem ville inte ha mig liggande på köksgolvet med lite skakningar utan dem tyckte de va lika bra att åka in, ja säger då de!

Ja så där fick vi va i några timmar, resultaten visa inget annorlunda så ja fick åka hem, så nu får ja va hemma idag o tycka synd om mig själv! ska kolla på film o vampire diaries, o plugga... suck...

Igår på dan hade ja de najs, då va ja å hängde med tessah hemma hos henne, har aldrig varit där innan så de va kul :) vi hade de roligt :) tack babe för igår! :D

I lördags var jag på 30års kalas.. Min äldsta kusin på mammas sida fyllde 30 för ett tag sen så nu var de dags för partay... Jag fick köra dit o hem, hem vägen vart lite sladdig men de gick ändå..

Själva festen va rolig, men gamla bilder o tävlingar å så.. Jag kom 3a i musiktävlingen, STOOOLT! så ja fick pris, as söta salt och peppar grej, kommer aldrig ihåg va de heter, som såg ut som flodhästar, me liiiiikkee!

Sen bjöds det på tacos! Mummmmmms.. o dem hade godaste såsen till, kebab taco sås sjukt gott! men hitta den inte här så morr på de !

Sen va de kul att träffa alla igen med :)

Ne nu ska ja väcka lea med att säga att vampire diaries finns nu att kolla på.. wiiie im mean höhöhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0