det går bra nu, kompis det går bra nu

Hej livet går mot en ljusare tid, det tycker jag om..

Csn har fixat sig YÄY så nu får jag pengar tack o lov..

På onsdag kommer förhoppningsviss min nya säng, 160 stor naaaajs jag ska breda ut mig som bara den! :D

Skolan går bra, livet rullar på och idag mår jag väldigt bra!

Jag hoppas allt är bra med er som läser, länge sen en kommentar dropa in så vore ju najs om ni skrev nått kul :)

Ikväll blir det bio med my sisters, vi ska gå på Love and other drugs, trailern verkar hel kul så hoppas att filmen är lika så, nästa vecka blir det nog bio igen på christina aguileras film, kan inte stava till det så ska inte ens försöka haha

Här om dagen kolla jag på en film där huvudpersonen hete Angelique, kul till en början men dem sa namnet i var tredje menning sen så de vart lite tjattigt om ja får säga de själv hehe, ska kolla på trailern för att se om man får uppfattningen av hur mycket det nämndes...

dem sa visst bara namnet två gånger där så man såg inte de men any who



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0