Hjärtoperationen, suck

Besviken är väl det ord som omfattar det mesta jag känner just nu! Vet inte vad jag ska tänka eller vill tänka..
gjorde ju om hjärtoperationen i Tisdags, och den "misslyckades" denna gången med, dem fick inte bort "banan" denna gång heller, läkaren sa till och med att det här var den svåraste banan han har sett. Så efter 4 timmar av smärta och oro och psykisk påfrestning var det bara att sätta plåster och skit för att sen bli liggandes i sängen innan hem gång. Det blir alltså en tredje operation för min del, en operation som skulle vara så himla lätt att göra och inga konstigheter bla bla bla har nu visat sig vara ap svår och att jag kanske kommer få men senare i livet pga av mitt sketna as dumma hjärta! Varför kan du inte vara normal för!

Kan inte riktigt beskriva vad jag har för känslor inombords, är besviken, arg och ledsen.. vet inte vad jag ska tänka eller känna. Får bara hoppas att tredje gången gilt funkar, för en fjärde operation pallar jag inte, klarar knappt av en tredje.. Funkar det inte tredje gången skiter jag i det, då får jag väl dö i förtid med slitet hjärta eller vad det kommer bli med det. Just nu skiter jag i det, orkar inte bry mig jag får ändå allt skit på mig så varför bry mig om det här! vet inte om jag vill gråta eller bara skratta. vet inte längre, orkar inte längre


Nej nu skiter vi i det här och ser lite positivt på saker ist.. Har inte bloggat på några dagar, har lixom inte orkat är helt slut i kroppen och har förbannat ont i ljumsken efter operationen, men ikväll blir det redig tjejkväll de ska bli kul :)


Sen vet jag inte vad som kommer hända mer i helgen, det återstår att se!
Hoppas ni har det bra! pöss

bjuder på en "dött.foster.i.ägget.var.ju.inte.vad.vi.hade.förväntat.oss" bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0