nu går jag! sa pojken och försvann

Ja ni kära bloggläsare, här hänger det inte mycket märker jag, sorry.. Ska inte lova att jag ska bli bättre men ska försöka! Tycker ju faktiskt att det ätt kul att blogga :) Millan och jag har kommit på en vlogg idé så maybe maybe kommer det upp en vlogg inom en snar framtid, kan säga att 80-talet kommer tebax Hehe.. Vart på fotboll ikväll ösk vart bra sista 25 minutrarna innan det ska vi inte ta upp, och för mig gör det inte så mycket eftersom jag håller på djurgården mohaha.. En sak var säkert och det var att jag frös nått sjukt mycket!! Buurrr... Ne nu ska jag försöka sova ska ju skjutsa bror till tåget tidigt imorgon bitti, vi hörs! Ha de puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0