1 år <3

Idag är det ett år sen jag och niklas vart tillsammans officiellt. Kan ni tänka er ett helt år! Ett år fyllt med värme och kärlek... Under detta året har jag bott på 4 ställen, var av 2 som sambo med niklas. Jag har varit på gärdes rally och hårdrocks festival för första gången. Jag har bott i egen lägenhet, träffat en massa nya människor. Ett helt fantastiskt år har det varit.

jag hade aldrig trott att kärlek kunde vara så här underbart som det är.jag har vetat att det ska vara helt fantastiskt, men så här hade jag aldrig kunnat tänka mig!! Jag älskar niklas nått så otroligt mycket och vi har det så fantastiskt bra tillsammans! Han gör mig alltid glad, får mig skratta även när jag är sur.han lyser upp min dag så otroligt mycket, han är så mycket mer än vad jag någonsin skulle kunnat hoppas på! Han ger mig fortfarnade fjärilar i magen när han kysser mig eller när han säger att han älskar mig. Jag vill vara med honom resten av mitt liv!
Niklas jag älskar dig med hela mitt hjärta och detta året har varit det bästa i mitt liv! Ser fram emot flera år till med dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0