i lördags

Skulle ju skriva om lördagen lovade jag ju i söndags, bättre sent aldrig eller? :p
så vad hände? Jo jag niklas simon VP och holm drog ut till strömpis och hade det trevligt. Väl när vi är där kommer raw comedy club in på fest och markoolio, så vi hälsade på dem och snackade lite, inte varje dag en stor del av svenska humor eliten är precis bredvid mig ju hihi... det vart dans, markoolio gjorde "the markoolio dance"för oss, awesome! Jag träffade jätte många jag kände vilket var mycket trevligt :) isabelle och natta kom framåt slutet vilket var as kul. Sen var fia där med hennes kompisar, sen var det massa gamla klasskompisar och bekanta som jag snackade med :)
för att summera det hela så hade vi en jätte bra kväll med massa skratt! :) lyckat kan man säga!

det var allt, hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0