kråkan är klumpig och kraxande svart om en stund är den alldeles död

tjo hej people!
Idag har jag varit och handlat god saker som jag tog med till lea, där jag spenderade kvällen då niklas och simon hade kålpuding kväll, jag tyckte det lät bättre med taco kväll hos lea och lisa (och dem tre katterna, vilket dem inte vill döpa nån av dem till pumba, förstår inte varför :p )
Som sagt har varit hos linnea ikväll och käkat tacos, mumms, tröttnar nog aldrig på den maten :)
Sedan spelade vi även lite wii (aj min träningsverk ;) ) och checka en fiilm, possession hete den, en typ psykisk film eller vad man ska säga, en sån där tänkar film helt enkelt ;)
Den var helt okej, jag lyckades lista ut hur det låg till vilket kanske inte är så kul, eftersom i tänkar filmer ska man få ett "aha" moment,, men tyckte den var bra ändå :)
Sen vart det hem för att skjusa hem simon, men lyckades slockna en stund i soffan, eller jag menna jag tog en powernap hihi..
Nu är jag iaf hemma och bloggar om daga, med ett tangentbord som har sitt egna lilla liv, awesome.. Ska väcka karln min så han vet att simon har åkt hem och att han kanske ska lägga sig i sängen och sova ist, thats my man!


Dagens låt
Flickan är liten och hennes hår är så ljust
o hennes kind är så flämtande röd
kråkan är klumpig och kraxande svart
om en stund är den alldeles död

Men flickan, hon springer för livet
hos en skadskjuten fågel i famn
hon springer mot trygghet och värme
för det som är riktigt och sant

O hon springer med tindrande ögon
hon springer på taniga ben
för hon vet att det är sant, det som pappa har sagt
att finns det liv är det aldrig för sent


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0