kväller

Avslutar dagen med tvättid och kanon huvudvärk, känns väl sisodär om man får säga det själv...
idag då vad har hänt? Jo jag har tyckt synd om mig själv, har legat halva dagen i sängen och plöjt igenom några serier och en film... Vart nya footloose, var faktiskt riktigt bra, bättre än förväntat eftersom jag inte har tyckt om originalet, positivt överraskad, det gillas!!
sen kom niklas hem och Millan kom där strax efter. Är hon bäst eller är hon bäst? Hon läste att jag hade ont i ryggen så hon kom hit med prinsesstårta till lilla mig! Helt underbart!
sen hade vi tvätt och jag övertalade min käre sambo att åka till ekershallen med mig och köpa sallad till kvällsmat.. Mums...sen vart det en snabb titt hos Svärmor för att hämta matlåda till niklas.. Sen hem ta hand om tvätt, käka och kolla på tv och nu sov dags.. niklas ligger redan och snarkar här bredvid mig, ska krypa upp i hans varma famn nu :) Btw skriver från mobilen så vissa ord kan min mobil ha rättat av sig själv, så ser nått konstigt ut är det därför...skulle tillexempel skriva ordentligt och den skrev legosoldat ist...men det är ju typ samma sak eller? Any who.. God natt! jag hoppas på en bättre natt i natt... Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0