Lata söndag

Idag har jag och sambon min haft en extrem lat dag! Vi har bara legat och degat, vi har varit iväg en gång idag för att hämta våran hemmanyckel som simon hade och sen så hade vi besök en sväng utav Robin som var här med Billy (the dog) och lilla vincent.
Sen har vi kolla på film.. Gran torino, jag trodde jag hade sett den men det hade jag vist inte, och jag hade verklig missat nått.. för fy sjutton va bra den va..... Stort plus till den!
Tog några ego bilder igårr, har inte lagt in dem på datorn än så ni får vänta tills imorgon med att se den.. då ska ni få se hur nya luggen ser ut ;)
Igår hade vi det jätte kul, vi dansade och snackade och hade det allmänt bra :) inget bråk :D !
Imorgon ska jag försöka komma iväg och träna, ljumsken har varit lite öm senaste dagarna och blåmärket har inte riktigt gett sig än så tror det får bli på kvällen jag tränar så kroppen  hinner komma igång och så innan :)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0