migrän jag hotar dig om du inte försvinner

Ni kanske förstår att jag har migrän, känner mig svimmfärdig och mår illa inte kul! Annars har dagen varit bra idag :) hade matte med Tesso på förmiddagen, sen tvättade jag och umgicks med millus, Najs! Sen kom niklas hem och jag lagade en as god pastasåd (en av de maträtterna jag äger på hihi) sen vart det kolla på walking dead, bra avsnitt faktiskt! vi drog till maxi och handla. Sen prata jag med mamsen i telefon, sedan vart det how i met your mother och ett avsnitt av jersey shore :)

har snackat med pappa min idag med som har det bra i trysil, jag sa att han får ta det lungt på skidorna så han inte skadar sig :) det var kul att höra hans röst... Nu ska jag dö eller jag ska blunda och somna och förhoppningsvis vakna utan migrän, det håller vi tummarna för.. Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: F

Hahah jag har typ tre maträtter jag är grym på, jag kör alltid nån av dem när ja ska laga mat åt nån ny, för att låtsas att jag är rena mästerkocken ;)

2012-02-22 @ 23:28:52
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0