safe house

Idag har jag, niklas och simon varit på bio, safe house var det, en riktigt bra film om jag får säga det själv (och det får jag ju för det är ju min blogg hihi)

på dagen har jag inte gjort så mycket, sov till 12 för kunde inte somna på natten, somna vid typ 5, mådde illa och var allmänt pigg.körde lite hänga gubbe på mobilen ist hihi... Efter sovandet så åkte jag och handla lite innan niklas kom hem då det var sallad till kvällsmat och sedan bio... Sen drog vi hem till Svärmor som jag skrev tidigare. Fick massage vilket behövdes, rena lyxen om jag får säga det själv :)...när jag har fått ihop lite pengar sen ska jag gå iväg på massage hos maria, henne kan jag tipsa om hon är här duktig, henne rekommenderar jag verkligen! Kommentera om ni vill ha hennes företags nummer, marias massagevård har jag för mig det heter. Hon är min kusins fru :)

imorgon blir det äta på La pampa med niklas för att fira 1 år som par :) och på dagen kommer linnea förbi, ska bli riktigt Najs! Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0