Törsday

Idag kom Tesso över för lite mattelektion.. försöker få igång min mattehjärna som är lite seg i starten ibland iaf väldigt seg när det kommer till division... fy sjutton!
ett par timmar senare så kom millan förbi med... vi for till maxi och små handla lite som behövdes till kylskåpet (typ pepsi max ;) )
Sen kom även Niklas hem och Simon och då vart det Sunes Jul på tvn, för jag behövde tat lite lungt efter att jag slagit i huvudet (igen)
Sen skulle jag och Niklas försöka oss på att baka bröd tillsammans med en publik... gick ju så där.. första smakade o gräddad deg mjöl men andra vart bättre efter vi stoppa in den i ugnen en stund till.. vi får helt enkelt göra ett nytt försök nån annan dag :)
peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0