Karlskrona

Nu är jag och Millan på semester i Karlskrona hos mina päron :)  vädret är väl inte Pefa men det funkar... Däremot saknar jag ihjäl mig efter Niklas nu 3 nätter och 3 och en halv dag utan han nu snyft... Sjukt att man kan sakna nån så mycket men nu är det bara 2 dagar kvar bara att stå ut sen blir det en hel veckas hemma semester med honom innan en jobb vecka kommer.
Ska faktiskt bli kul att jobba, speciellt när jag ska göra nått jag inte jobbat med tidigare :)  vi får se hur det går men tror det kommer gå bra, iaf nu när hjärtat verkar vara bra :)
Ska försöka blogga lite mer för jag tycker det är kul, ni får tjata på mig så jag kommer igång :)
Nu ska jag leka med mammas iPad tjo hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0