Rider igen

Låt mej berätta om en man som alla ville vara
En historia om en cowboy som var ruskigt bra
Var dag var som en film med hjältedåd och mod
För ordning och reda vår hjälte stod
Med cowbojsar mundering in på High Chapparall
Hade nyladdade puffror så jag kände mej ball
Där inne kom jag på, jag behöver ju en häst
Kliver in till ett stall och frågar vilken som e bäst
Dom svara: "Flash är bäst, men rider du så bra?"
Inga dumma frågor de e Flash jag ska ha
Kliver upp på hästen skriker: "Rid som aldrig förr!"
Då kommer jag på jag glömde öppna stallets dörr

Låt mej berätta om en man som alla ville vara
En historia om en cowboy som var ruskigt bra
Var dag var som en film med hjältedåd och mod
För ordning och reda vår hjälte stod

Med cowbojsar mundering in på High Chapparall
Hade nyladdade puffror så jag kände mej ball
Där inne kom jag på, jag behöver ju en häst
Kliver in till ett stall och frågar vilken som e bäst
Dom svara: "Flash är bäst, men rider du så bra?"
Inga dumma frågor de e Flash jag ska ha
Kliver upp på hästen skriker: "Rid som aldrig förr!"
Då kommer jag på jag glömde öppna stallets dörr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0