Det här med bantning å så

Herregud vad jag är duktig på att börja banta o vara as duktig 2 veckor sen ba yäy gått ner 4 kg då kan vi ju käka as myckket igen, eller hur!!?? Nej precis man kan ju inte det tragiskt nog, vissa kan det men inte alla, inte vi med extra badringar ! Så nu tusan ska här göras ordentligt så det inte gör lika mycket i jul när man lägger på sig ett kilo eller två!  Beach 2013 here i come! eller snarare beach 2014 hihi..
 
Iaf jag gillar inte att skriva ofentligt så här, vet ju inte ens vem som läser den här gamle bloggen men any way, uppenbbaligen behöver jag en redig skospark i arslet!! så här kommer jag exposa mitt privata vikt och mat liv! antaglien as tråkigt för er men det skiter jag i hihi... Allt kommer förstås inte handla om detta, men viktresultat o vad jag har tränat ätit för nått hamnar i en kategori som kommer heta rör på dig fetto!!
Där kommer ni kunna trycka för att se hur det går för lilla mig, hoppas gärna på att ni lägger små fina peppkomentarer och kanske en å annan av er blir inspererad! 
 
Jag kommer köra viktväktarna, för det har jag gått ner med förut och jagag o sambon körde det i slutet av sommaren, och jag har gått ner 5kg o han 10kg när vi körde det !! so come on !! i can do this!
 
Så iafll nu vet ni detta kommer hända på min blogg och ni får gärna skriva nån kommentar på inläggen och om aag inte skriver om det på ett tag ge mig en käftsmäll eller nått o fråga hur det går så jag inte ger upp! Nu har jag ju er läsare  som håller koll på mig right!!
 
Allt börjar imorgon!  (btw ska försöka hålla mig till pepsi max bara på helgerna ! :S från och med tisdag peppa peppa!!)
 
 
tänkte lägga upp en helkroppsbild på mig varje fredag med för att kunna jämföra bilderna å se skillnaden, de vore väl lite kul :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Jag läser :D Nu jävlar kör viiii! Imorgon ska vi träna! Får du jobb då tar vi det senare på kvällen :D träning ska det bli!!

2012-11-06 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0