hejpådigdingamleget

Tjo på er sötisar :)
 
Dagen började med tekakor med stektägg på, mumms! 
 
Upptäckte att vädret var helt underbart! klar blå himmel awesome! :)
Så vi drog våra fina rumpor upp på stan för å kolla lite vinter skor, hittade dock inga som jag föll för. 
sen ringde Niklas pappa oss och sa att vi skulle komma till java, så ditt promenixa vi och fick lunch. Jag tog bakad potatis med kyckling röra, lite för fet aktig röra tycker jag så jag började må ila efter en stund, usch. Gillar mer Hällz bakade potatis :)
 
 
Nu är vi hemma igen, såg ingen typsikt höstigt jag kunde ta kort på så sket i de. 
 
Ikväll kommer Lindberg och Fia hitt på tacos :) 
 
Tack för mig så länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0