Dags att sova

Kom ut ut duschen för en liten stund sedan, nu håller jag på att packa ihop för kvällen, ska väcka sambon som har sovit i soffan sen halv 9 typ, hihi så söt!! Älskar verkligen den mannen, han gör mig till en väldigt lycklig människa <3 Nu är det bara 2 dagar kvar till lördag o elstockholmo :)
 
Imorgon på förmiddagen blir det träning med Tesso sen blir det jobb sen hem :) så ser min dag ut än så länge. Kom precis på att jag glömde åka å köpa smör förut så har inge smör till mackorna till frullen, rackarns, men aja folk har nog större problem än det hehe ;)
 
Ne nu ska ja få upp karln ur soffan o sen lägga mig å sova! sov gott mina fina små läsare :)
 
bild från valborg i år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0