Fredag lördag wooop woop


Halloy, long time no sea :) höhö
any who i fredags hade vi en "mini bf reunion" här hemma så vi var en del brudar från BF klassen här, vi åt snacks och drack och hade det mycket trevligt :) Kul att det var så många som kom !!

Igår städade jag här hemma och sen var vi iväg och handla och sånt som man måste göra.
Sen på kvällen kom Frida, Lindberg, Robin, Simon och Freddy hit. Mycket trevligt! vi snacka och drack innan vi gick ut. Vi hamnade till slut på Olearys där vi träffade på Isabelle, Andreas och Viktor så slutade med att vi hände med de sista timmarna och hade väldigt trevligt! Sen åkte vi hem och Sov och idag är det söndag! Och jag är väldigt glad idag! Har haft en underbar helg ! och nu väntas en arbetsvecka innan nästa helg igen men det gör inget för jag trivs jätte bra på mitt jobb!
Ha det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0