ledig dag

Tjo hej idag vart det inge jobb för min del, sov mig igenom halva dagen typ kändes det som, himla skit förkylning att ta alla energi ur kroppen, men aja förhoppningsviss är den påväg bort nu (peppa peppa ta i trä)
Imorgon blir det jobb igen iaf och på fredag :)

Idag har jag varit på maxi och små handlat, köpte lite godis med var så sjukt sugen, sen ångrar man sig ju alltid i efterhand men så får de vara, var gott i stunden iaf hehe...

Sen har vi haft tvättid idag och kollar på nya avsnittet av sons of anarchy så SJUKT BRA serie !! älskart! rövigt när man kollat i kapp usa och man måste vänta en hel vecka för varje avsnitt dock (i-lands problem i knoooow) men surt ändå.

Ska försöka fixa en ny design till bloggen, får se när jag har lust och ork. kommer nog sitta och små fixa lite nu och då, så det tar nog en stund innan den nya designen och headern och sånt kommer upp. Men den som väntar på nått gott väntar aldrig (alltid) för länge!!
tjao så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0