rolig morgon

Halloy i stugan!
 
Här börjar dagen inte så jätte bra som man skulle velat, suck.. Kunde inte sova i natt knappt alls förens runt halv 5 då somnar jag in djupt till klockan halv 6. sen somnar jag om kring klockan 8 till 11, och då börjar det roliga!! Då har hela halsen svullnat upp och näsan!! Så nu är jag dunder förkyld! kul jul NOT så att säga lixom.
 
 
 
Iaf igår var jag med Millan o lekte en sväng, mys pys!! :D sen vart det Ikea för att köpa behövligheter (säger man så??) o sen vidare till Nicklas o Frida för att hämta volvon. dags för Pärlan att byta ägare helt enkelt.
 
Idag skulle ja lekit med Tesso men eftersom jag vart sjuker får vi ta det en annan dag, vill ju inte att hon blir sjuk så hon inte kan jobba med dem små bebisarna :)  
 
Så planen för idag är soffliggandes med greys på tvn. Så tack o hej leverpastej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0