Speedway

Idag har jag varit på speedway med Niklas, hans pappa o hans pappas tjej. Tror faktiskt att det var första gången i mitt liv som jag var på speedway, ska inte lova att det är så, kan ju varit där som barn och inte minns det.
any who!
Trodde det skulle bli dötrist om jag ska vara ärlig! Men det var faktiskt kul :) Indianderna (heter örebros lag så??!! :S ) vann ! Och jag som oerfaren speedway kollare tyckte dem gjorde bra ifrån sig! :D





Annars idag har jag bakat chokladbollar som vart riktigt goda!! Hade i mjölk ist för kaffe faktiskt ;) hihi de kanske är vanligt, vad vet jag?? Första gången för mig iaf :)

Livet som sjukskriven är ju inte det roligaste kan jag inte påstå men inte mkt att göra åt :/ Får se vad jag kan hitta på imorgon, nån som har nått tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0