8 veckor

Idag vart lill tösa 8 veckor, herregud va tiden springer iväg. jag vet jag säger det ofta men de e ju sant xD

Vart lite dålig uppdatering denna vecka men så här har den sett ut;

Måndag:
städade med hjälp av tesso :) (tack snyggis!)

Tisdag: Träffade Carro o Casper på "playdate" sen kom världens huvudvärk så fick lägga mig å vila en stund med Alice.
vi veckohandlade o Millan kom förbi å sa hej en snabbis :)

Onsdag:
Träffa Millus o sen julpyntning (bilder kommer senare)
Tog även en kvällspromenad

Torsdag:
Svärmor å svärmormor kom förbi för o träffa Alice :) Sen kom tesso hit, vi tog en promenad till maxi å hade julallsång påvägen (förlåt till alla er som gick förbi oss ;) köpte även namnsdagspresent till Niklas


Idag har vi vart på Bvc, Alice väger nu 4975 å är 58cm lång :)


Sen skjutsade jag Niklas till eye candy custom tattoo så wingburen kunde gadda honom o själv drog jag till Bello så hon fick mysa med Alice.

på kvällen vart det middag hos svärmor för att sedan lämna kvar Alice som ska vara där i natt o imorgon på dagen, för vi ska till Ullared o shoppa julklappar :)

btw snön kom idag med


Nu ska jag försöka sova men jag längtar redan efter Alice ♥ hur ska jag klara mig??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0