fredags glädjen

Dagen kunde börjat sämre! :) kollar kontot för att se om jag hade fått lön och det hade jag och mer än jag trodde det skulle vara :) det vart verkligen en guldkant på denna dag!

inatt då?! hjälpe mig vad det åska och regna! det jobbiga var att jag drömde att jag skulle skala potatis (jag har skumma drömmar iknow) och när jag ska hälla upp potatisen i diskhon så smällde åskan till, tror ni jag vakna och höll på att skita på mig puuh
De är tur man har en sån snygg pojkvän man kan krypa upp i famnen då hos :)

iaf idag tänkte vi dra ut till färg och form outleten i marieberg för att se om dem har nått snyggt :) det hoppas vi på!





ska ni göra idag då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0