7 veckor

sju veckor idag är lille Alice, snart 2 månader, tiden bara springer iväg! tror knappt ja har tyckt veckorna gått så hä snabbt i livet förut :)
 
Det är så spännande att se hur hon utvecklas! Nu tycker hon det är kul med titt ut (det verkar som det iaf haha ;) ) Lampor och ljus är det som är mest intressant. 
Hos Farmor har hon ett babygym som blinkar o spelar olika melodier och det tycker hon är jätte roligt, o bara för dryga 2 veckor sen tyckte hon den var mest läskig. 
 
Hon har börjat bli riktigt stark i nacken med, vi kör nackträning nästan varje dag, mest att hon ligger på nån av våras överkroppar, för ligga på mage på en filt eller i soffan är inte riktigt lika kull än.
 
Och Leendet, å det finaste leendet i världen har hon ju! Nu ler hon för att hon är glad, o inte på refelx för hon har ont i magen eller så.
 
Det är en som upplevelse att få följa hennes utvecklig o veta att det är ens eget kött o blod, för exakt 7 veckor sen låg jag fortfarande på förlossningen med henne i magen, helt sjukt!
 
Jag vill bara säga att jag är lycklig! Jag har skaffat mig (å skapat) den bästa familjen! skulle aldrig kunna byta bort det här mot något!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0