At millans place!

Tjo flöjt!
Nu har ja kommit hem till millus å har varit här en stundis :)

figaro spelas på hög (läs medel) volym o millan e i full gång med målning av halen medans ja sitter o latar mig framför datorn höhö

Nu e jag iaf på bättre humör än innan som tur är haha inte kul att va suris eller va säger ni?

Intervjun gick bra, tycker jag iaf hehe dem skulle höra av sig redan imorgon om jag vart anställd eller inte, skönt när man inte behöver vänta så länge. Å de bästa är att jag kommer redan börja jobba nästa vecka isåna fall.. de blir bra för plånkan...

Jag har dessvärre inte hört nått nytt om lägenheten, men hoppas jag gör det snart :) håll er stortår åt mig nu hehe

hur kvällen slutar har ja ingen anning om men de får ni säkert veta imörrn ändå, så oroa er inte ;)

vist har ja blivit bättre på att blogga oxå eller va säger ni



jag hos millus.... sittandes vid datorn o bloggar hehe



passade även på att måla naglarna när ja ändå va igång...

Hörs sen kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0