hörde jag fredag? :)

Idag är det fredag och då blir jag glad, fredagar gör mig glad för då vet man att det e helg ! :) å de känns awesome!

Igår eftermidda hade jag en väldigt bra dag hos millan.. bello kom dit sen med å det va mysigt o sen kom killen min med o va ett tag!

Härligt att umgås med vänner :)

Sen drog ja o nicke hem till han o kolla på slutet av hockeyn o färjestad förlora, så fick väcka niklas o säga du ni förlora MOhahhahha :)

Idag har ja varit i skolan, naturkunskap B o engelska... Engelskan va kul för har träffat en gäng sköna brudar som går på den med mig, alltid kul att sitta o snacka med folk :)

Senare om nån timme eller så ska jag dra upp på stan o möta millan, tesso o bello för att ta en veva... nya leggings ska jag införskaffa mig, dem e trasiga dem som ja har nu... ska ta med dem till kallekrona o få dem lagade hehe

Jobbet har inte hört av sig än, så håll tummarna fortfarande! ja e nervös :/

Nu ska ja dricka lite dricka o hänga framför datorn.. Hare braaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0