Hörde jag helg?

Ja de gjorde jag :d wiiie! så underbart de kan va..

Idag sov jag o niklas till halv 1 med en paus för frukost vid nio, sen la vi oss o somna igen... på lördagar ska man sova länge så de så! :D

Sen drog vi upp på stan, ja träffa upp bror min o gacv han hans fotbolls biljett, sen skulle ja laga mat åt mannen min så vi gick till Hällz å köpte (eeh lagade menna ja) bakadpotatis, jua tog kyckling curry mummmms!

Sen gick vi en runda på stan för att röra på fläsket, å kors i taket jag köpte ingenting! :D stoooolt! hur många tappade andan där? räck upp handen!

Ikväll blire tacos som kvällsmat, de tycker jag e sjukt gott! :D

sen ska han ut till garphyttan å bränna gummi, ja kanske ska med har inte bestämt mig än...

Imorgon ska jag iväg till millan som då har flyttat till sin lägenhet i örebro! lycka jag saknar henne! <3

Ja de e la så min dag ser ut idag... återkommer nog imörrn om hur de vart ikväll å vad ja gör imörrn!

Ha en trevlig helg allihopa! lööööv



Bjuder på en repris bild för jag sitter inte vid min dator så har inga nya bilder sorry! å btw!!! JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0