Ny veckis

Idag e det tisdag.. jag har varit på arbetsintervju idag, det gick bra tycker jag :)

I söndags var jag hos millan (i nya lyan) med tesso o bello, det var mysigt, vi fika o snacka en massa :)



Igår var jag barnvakt till mina kusinbarn mysigt!
sen åkte jag hem till Niklas igen o vi låg bara i soffan o myste innan vi tvärslockna.
Imorse var det rövigt jobbigt att gå upp! sov så sjukt djupt när klockan ringde så ville låtsas som att ja inte hörde den men skulle ju på intervju så var tvungen att gå upp så var de bara...

Btw klippte mig igår, har inte tagit bild än men de kommer.. vart väldigt kort jobbigt nog men va tvungen att ta bort det slitna :/ hoppas de växer fooooort!!

Nu ska jag fortsätta plugga på Historia B provet som ska va inne imörrn! tjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0