Millan

Rubriken är för millan tycker jag skriver för lite om henne så nu har jag en helrubrik till hennes ära ;)

Idag är det torsdag för er som inte vet, (skriver det till virriga mig hehe) idag har inte hänt mycket än tills nu! För nu ska håret färgas förstår ni... men de blir rött som vanligt men har bytt märke så hoppas det blir lite bättre denna gång :)

Lite bitter över att jag missar linköping helgen denna helg, hade sjukt gärna följt med o skakat rööömpa :) men jag får träffa nära släktingar ist, å de e de inge fel på :) dessutom ska ja ju köra med å de e ju inte helt fel lr hur! :D

Ne vet inte vad ja ska skriva mer.. kanske att jag e sjukt glad över att det e fredag imörrn o jag har inga lektioner! :D happy happy!

men ska läsa lite i twilight boken till engelskan så ja blir klar med den sen :)

O imörrn är det stor städ dag för de blir fin främat här på lördag, som ja missar hehe... leisa (lea o lisa)s pappa kommer hit så vi kanske ska snygga till lite hehe

Ne nu ska håret färgas! Ha det bra allihopa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0