sorry borry

Ja e sämst på att blogga nu för tiden, men det har vart mycket i skolan å jag har inte vart hemma så mkt heller... Sen nu har ja blivit sjuk, har kräks (kul info hehe) hela dagen i mängder (nej jag är inte magsjuk!) så har inte haft ork...

I lördags var det utgång, det var kul de va jag o lea som drog ut men sen möte vi upp ett litet gäng på strömpis sen, det var smockat med folk som vanligt, inte så lätt att dansa där inte hehe..

Nu ska ja lägga mig i min säng o känna att jag vill typ dö lite grann innan jag svimmar... BTW höll på att svimma på bussen i morse haha... och sen höll jag på att spy rakt ut på matten haha Lea vart as rädd att jag skulle spy på henne hehe de hade ju vart kul :P

Nopp imbumetinen har gått ner, och hoppas på att den får stanna där! så nu blir det fosterställning i sängen å ja hoppas på att va frisk till imörrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0