torsdag? onsdag? vadå måndag lr?

Ja har ingen koll på vad det e för dag idag, men tror de e onsdag.. de e de väl??

Idag har ja vart på flumhumör på krigstigen o allmänt glad haha lite blandat höhö

Idag har ja haft en lektion, naturkunskap B zZzzZZZzzzz kul jul or not men så kan de va...
Imorgon blir det åka o storhandla, suck kommer bli tungt... Var är bilen när man behöver den!!

i helgen ska ja till min kusin som nyss fyllde 30, inte 20 som ja råka säga till en kompis hehe.. Det ska bli kul att träffa henne o andra i släkten.. sen har mamma å pappa med sig lite saker som ja ska ha med mig till öret som ja glömde när ja flytta.. oooppss hehe

Jag måste oxå bara lägga till att jag älskar min säng... den e underbaaaaaaaaaar!! perfekt e den! ville bara få det skrivet med för er som undra höhö

Ne nu ska ja ta tag i livet igen.. Hare braoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0