Måndag morgon kan vi glömma det är flera ljusar till det ljusnar. Måndag morgon kan vi drömma om det som händer oss här och nu.

HAHAHA har bästa videon från i lördags med just denna låt... ja o lea har kollat om och om igen o garvar varje gång! XD kan tyvärr inte lägga upp den för tror inte dem som e med tycker de e lika kul då haha

Ja, jag vet att klockan är två, och det är sent för en söndag kväll,
men ingenting kan få mig här ifrån.
Ja jag vet att jag borde gå men vem har lust att va rationell?
När man har rock n roll och saxofon.

Måndag morgon kan vi glömma det är flera ljusar till det ljusnar.
Måndag morgon kan vi drömma om det som händer oss här och nu.

För i natt är det du är det jag,
och vi följer så lätt minsta motståndets lag.
mot en himmel som har nummer 7, inget stoppar oss nu.

Åh I natt, i natt, kom och ge, kom och ta,
kom och dansa med mig, du är allt jag vill ha.
Ingenting som vi gör är tabu, inget stoppar oss nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0