bloggar från sängen

Hej bloggen (hehe millan :P internt)

Ligger i sängen o tycker synd om mig själv fortfarande, snyft... halsen gör nått fruktansvärt ont o näsa är totalt igen stoppad så där kan man inte andas..

Gick upp för att göra en macka förut käre barn va ansträngande det kändes usch å fy å blä!

Igår kunde ja inte somna även fast jag var helt slut så klockan 12 bestämde jag mig för att ta en promenad så jag skulle köra slut på mig själv, så gick ut i typ 40 minuter men kom tebax o kunde inte somna ändå, å när ja väl somna vakna jag var 40ionde minut så sömnen har varit katastrof i natt.. så tummen ner på de...

Ne nu ska jag kolla film o ikväll blire baksmällan 2 på bio! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0