hjärnskakning --> flytt --> brännmärke --> hjärnskakning

Hej här rullar livet på, som ni märkt har jag skaffat egen lägenhet :) jippii :D så ja ska beskriva min lyckliga o otursama vecka för er nu :) håll i er!

I torsdags promenerar jag som vanligt till skolan, smsar samtidigt slår i huvudet kraftigt, vilket resulterar till yrsel o huvudvärk o att jag mår ila som en omskakad festis, jag fortsätter gör matteprovet jag hade på morgonen, drar mig senare till jobbet där ja inte kan koncentrera mig för huvudet snurrar o bultar så får gå hem en timme tidigare, Niklas kommer hem till mig, kollar på mig o tvingar mig till akuten efter samtal med mamma o vårdupplysningen. så till akuten vart det, sen efter några timmar där så säger dem att det är en hjärnskakning jag fått, kul! nooot!!

Vi drar hem o sover, nu e det fredag, vilket börjar med ont i huvudet o snurrig som bara den hehe o jag måste iväg till skolan för angelique ska ha nationellt prov i engelska som hon inte får missa, så sätter mig gör provet tycker synd om mig själv (nu i efterhand fick jag veta resultatet vilket vart VG så e sjukt stolt över mig själv nu! ) drar upp på stan med några klasskompisar för att käka lunch på hällz (vart bakad potatis mumms!!) huvudet är inte bättre så jag drar mig hemåt e kanske hemma vid 15 typ lägger mig i sängen, går ut på balkongen upptäcker att saker ja hade därute hade blåst ner, böjer mig över räcket för att se vart de tagit vägen, ser sakerna böjer mig upp fort.. PANG.. slår huvudet i balkongräcket *svordomar* snurrar snurrar ligger i sängen resten av dagen o kollar film o sover.. sen blire lördag!

Mamma å pappa kommer upp dags för inflytt av alla möbler, så lägenheten blir lite mer lägenhet, as skönt! kul att träffa päronen med å dem får se hur jag bor! på kvällen blire de film mys med millus o tesso huvudet e lite överansträngt o dunkar på, drar hem till niklas sover där somnar vid typ halv 6 för huvudvärken..

Söndag! Idag blire de häng med millan glassar på balkongen stek stek stek, kliver på plattången AJAJAJ! brännmärke under foten får sitta med blött handduk o is resten av dagen typ, kan inte gå ordentligt med foten bello kommer över sen o niklas o siman tittar in  en stund..

Måndag hjärnskakningen har nästan släppt helt de går bra, solning på balkong med tesso, springa till glassbilen o köpa glass, äta jordgubbar.. drar till jobbet det går as bra :)

Sen tisdag går till skolan, PANG slår i huvudet rejält igen, hjärnskakningen kommer tebax, allt börjar snurra de gör ont kan inte jobba... blir mys hemma ist med millan o niklas o alvedon..

Nu idag e de onsdag o huvudet gör smått ont men de blir bättre ska jobba hel dag imorgon kul :)
o idag blire ikea o marieberg efter en dag med plugg

Ja så har min vecka sett ut nu vet ni, långt blogg inlägg :) som önskat!

O urban, ja åt inte kladdkaka till frukost åt de till fika senare på dagen :) o ja jag är allergisk mot jordgubbar men de e så gott så ja äter de ibland ändå :)

Hare bra vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0