awesome! så sjukt sexig!

såg en as snygg person med as bra klädstil.. eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Jag har nog alla möjliga anledningar. Jag mår dåligt av kött, gillar inte det mer, tycker det förstör miljön mycket och så klart för att jag är emot massproduktionen och att döda djur för att sen äta upp när dagens samhälle har faktiskt mycket föda att välja emellan. Dessutom går 50% av all föda på jorden till djuren som man sen dödar. Vem är det som köper sen då? bara välutvecklade länder. Alla skulle kunna få mat på jorden om vi fördelade det bättre men det är rätt svårt om vi tar ifrån födan från alla. Aaa, det där fick mig tänka om. Men det är så klart upp till och var och en om man vill eller inte äta kött:) för det finns ju alltid motargument.

2012-04-03 @ 23:37:59
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Linda

sv; Hej! Jo allt är toppen ;) Själv då?

Vart med en kompis i stort sätt hela dagen. Du då?

Tack :D

2012-04-03 @ 23:41:03
URL: http://lindanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0