Påskafton

Hej hej!
ursäkta för sent inlägg men har varit lite upptagen idag :)

gårdagen kanske jag ska berätta om hihi :) sov typ halva dagen, sjukt skönt var det! vi var ju hos Carros kompis simon i torsdags så vi kom hem lite sent. Sen så satt jag och fixade Qlgil videon sen kom Millus, simon, simon 2 och carro, vi käka kolla Tvn och hade det allmänt bra.. Sen till den stora grejen igår


JAG SKALLADE SOFFAN, tyvärr vart det soffan - jag 1-0, trodde först näsan gick av, den hade antagligen gjort det om jag träffade några millimiter längre ner, men nu i stället så har jag ett stort rött märke på näsan och svullen och det gör ont som in i %&@¤ om jag får säga det själv, men så kan det gå.. skulle kitla niklas och slängde mig på han och där var soffkanten, somliga straffar Gud snabbt hehe..


Idag då! jo först vart det lega och dega sen drog vi till Niklas mamma på påsklunch (gott) sen drog vi hem, somna av alvedon och allt så sov en stund, sen nu har vi varit på maxi handlat gott till kvällen, och nu inväntar jag millan så får vi se vad som händer sen :)

Hoppas ni har haft en bra Påsk..
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA FINISAR!!



Kommentarer
Postat av: frida nyburg

Jo tack min torsdag var helt ok:)



vad ska du göra imorgon då?

kram

2012-04-07 @ 20:32:32
URL: http://fridanyburg.blogg.se/
Postat av: Mia

Kul att du ställde en fråga i frågestunden! :) Svaret på frågan och en länk till din blogg kommer om någon dag.

2012-04-07 @ 22:41:31
URL: http://miizing.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2012-04-07 @ 22:47:53
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0