4 Augusti

I lördags var jag och Niklas (och mina päron) på lousie och Gabriells  bröllop.. Det var Niklas första bröllop och första gången på Öland det var lite kul tyckte jag :)


Vigseln var fin och hade en rolig avslutning då dem dansade ut till Grease låten "we go togheter", ovanligt och riktigt skoj!


Sedan åkte brudparet iväg med häst och vagn och vi gick vidare till festlokalen.


Till förrät var det skagen toast

Till Middag var det Ölands Buffe (struts, rostbiff, kyckling, potatisgratäng tzatziki m.m)

och sen var det massa tårta och kakor och godis :)


Väldigt fint bröllop och lousie var väldigt vacker i sin klänning!


nedanför kommer två bilder på niklas och mig från bröllopet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0