jajagäruttråkadjustnu.se

Sitter och små glor på hart of dixie, är as pigg och är sjukt uttråkad :) 
är på 7e avsnittet nu, har fastnat, serien är ju as mysig :)
 
Är as sugen på kladdkakemuffins, började nästan baka det förut sen kom jag på att klockan var 20 över nio på kvällen, nej jag ska inte ställa mig och baka muffins xD 
 
Är as sugen på att lägga pussel men har ju inget ställa att lägga det på utan att det är i vägen så får skaffa en sån där pusselmatta :)
Hittade en på cdon för 149 kr, ska nog önska mig en sån i födelsedags present, eller köpa en när jag får nästa lön, får se hur jag gör, är väldigt pusselsugen iaf :)
 
sån är det jag vill ha, trodde faktiskt att dem var mycket dyrare, när jag beställer en sån ska jag nog passa på att köpa ett eller två nya pussel oxå, älskar Jan Van Haasteren pusselna, så himla roliga att sätta ihop :) roligare än tråkiga "fina" pussel på typ ett slott vilket hälften består av en blå himmel, har inte tålamod för det :) hehe
 
Ne nu ska jag drömma mig bort i online shopping och låtsas shoppa, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0