Massage :)

Idag har jag inte jobbat så började rensa förådet och hjälpe mig vad mycket skit jag har sparat!! fast fick lite minnen down memori lane! Hittade gamla tidningar jag gjort själv, gamla foton och skolgrejor, lite kul faktiskt!
 
på kvällen drog jag till Maria på massage vilket var sjukt skööönt! Vill ni oxå få bra massage gå in på marias massagevårs hemsida den hittar ni HÄÄÄR Nu är jag mjuk och avslappnad i kroppen AWESOME!!
 
Nu sitter jag o sambon i soffan framför family guy, älskar den serien!!
 
Imorgon kan man kolla på nya avsnitt av How i met your mother!! :D Happy Happy! och på onsdag blir det Sons of anarchy och The new girl! going to be greaaat!
 
Hörs imorgon folket!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0