my head spins round and round

Igår skallade jag våran dörrkarm till lägenhetsförrådet, jag förlora kan man säga. Vart totalt däckad, började spy kunde inte stå upp å så vidare. Fick åka ambulans in till sjukan. Hjärnskakning here i come. Så därför jag inte har bloggat så mycket idag.. Fram till klockan kvart i 2 låg jag bara i sängen för allt snurrade så extremt att jag inte orkade stå upp. Sen på eftermiddagen har jag tagit det lungt.
 
Millan o tesso kom hit å vi åkte å köpte snacks å hårfärg, så ikväll har vi färgat mitt hår och bara tagit det chil. Försker kolla på tvn men måste kolla bort då och då när värken blir för mycket och huvudet snurrar för mycket. Det är bara jobbigt att sitta o skriva här..
 
Any who imorgon drar jag o sambon till stockholm för en lung helg tillsammans, ska bli skönt!
 
hårfärgning in action
 
My outfit yesterday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0