my dear friend :)

Hej nu ligger jag o svettas bort i vårat inte så svala sovrum, kan inte sova så tänkte berätta om min dag.

Idag har jag börjat med projektet rensa och städa fritzel kammaren aka vårat förråd. Två flyttkartonger har jag kollat igenom och slängt typ hälften av innehållet bye bye prydnadssaker bye bye! Nu kanske ni undrar varför jag slänger massa fina prydnadssaker? jo för att dem har legat i en flyttkartong i två år, har jag saknat dem? Nej antagligen inte så bye bye.. men laxå trollet jag har sen ja va mini den sparar jag :)

sen försvinner massa handväskor o kläder som inte är använda sen ja vet inte när som jag tänkte skänka bort till nått bra ställe. Så har ni några bra tips så dela gärna med er!

åh måste berätta hitta min skruv som jag hade i benet när jag bröt det i lådan hihi tog bild med



Sen så har även bästis varit här så vi fick babbla av oss lite grann hihi det behövde vi eftersom det var ett tag sen vi sågs :)

Vet ej vad morgondagen tänker bjuda på men det märker vi då! sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0