gymmet idag! stooolt!

Idag har jag varit iväg och gymat och körde totalt slut på mig själv, en skön känsla, presade mig lite för att se om jag skulle klara eller inte, och jag dog ju inte så det gick ju bra!
Väldigt härlig känsla att komma upp i puls pga träning och kunna fortsätta än när hjärtfelet drog igång förr, väldigt skönt! Innan så fick jag ju sluta för hjärtat skena iväg så sjukt mycket men idag låg jag på högpuls pga att jag tränade hårt och inte ens då kom jag upp i puls som jag hade förr, lycklig och glad kan jag säga att jag vart! :)


Idag testade jag göra en ny maträtt som  jag hitta i en av mammas viktväktarkokböcker när jag var där nere, kassler- och vitlöksgratäng vilket var väldigt gott! krämig och go! Kommer göras fler gånger här hemma. Imorgon ska Niklas testa på att göra nån ny köttgryta får se hur det smakar, jag är ju inte så jätte förtjust i köttgrytor men det såg ut som att det var gott så det märker vi väl i morgon :)

Lea kommer hit imorgon med, ska bli kul var ett tag sen jag såg henne sist nu :) se om det dycker upp nått jobb imorgon men isf får vi ses på kvällen. Ska iaf bli kul att ses...

Ska försöka hinna med att se någon ny film imorgon med, var ett tag sen jag kolla på en film nu (typ en vecka sen ;) )
Hade så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0