händelsefull dag

Vart inte mycket bloggande idag inte...har haft mycket för mig så glömde bort helt enkelt Hehe... Idag har jag städat, diskat, tvättat och lagat mat (vuxen i know) sen har jag bablat i telefon, varit på fika hos simon och kollat på tv hos Svärmor. Har sökt ett jobb, pillat naveln.. Garvat har jag gjort med... Varit sur på olika saker varit glad för andra..känt mig nere när hjärtat inte gjort som jag velat, känt mig lycklig för jag har den bästa pojkvännen jag älskar så mycket.. Haft en fram och tillbaka dag och är riktigt nöjd med resultatet av dagen... Jag älskar mitt liv med niklas <3

Hoppas hinna med lite mer bloggande imorgon innan vi drar iväg till hans mormor och morfar för att sedan dra till lindberg och fia. Har btw kollat på första avsnittet av las vegas idag hos simon, sjukt länge sen jag såg den serien...

nej nu ska jag pussa på niklas innan han sommar för djupt.. Hoppas ni haft en bra dag ni med!
Puss och kram ät banan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0