Stockholms resan

Vi hade som sagt var det jätte bra i stockholm! :) det ända som var lite halv struligt var hotellet. Vi bodde på Berns hotell, när vi bokade stod det har vi skulle få 3 rätters lunch och Middag på berns, men tydligen så var det lite luddigt det stod nämligen nånstans att det inte in gick även fast det stod att det ingick i bokningen, så vi fick inte det. Men som kompensation fick frukostbuffe ist. Vilket inte var så mycket att hänga i granen, själv tycker jag scandic har sjukt mycket bätter frukost!! 
Rummet var däremot väldigt fint! Vi fick rum i deras tysta avdelning eftersom jag har hjärskakning. Nu till problemet med det, rummen ligger nära deras Nattklubb vilket gjorde att man hörde musiken hela tiden fram till 4 på natten och nått i lufttrumman var lös eller nått i vårat rum, som skakade och lätt extremt varje gång basen dunkade (som den gör mycket på en nattklubb) så slutade med att jag fick gå ner och be om öronproppar, stort minus från min sida!!! Tycker nog att Berns hotell lever lite väl mycket på sitt namn, för så speciellt bra var det inte!
 
Utöver det var resan riktigt bra! Vi gick runt på stan på lördan, extremt mycket gick vi! :) fick sätta mig och vila ibland o ta några alvedon för att klara av allt med hjärnskakningen men det var riktigt mysigt !
På söndagen åkte vi till Barkarby innan vi åkte hem, shoppade en väska, har inte tagit kort på den än så den får ni se senare :)
 
Hotellerummet, glömde ta på hela rummet, mobilen ringde undertiden jag tog korten hihi
 
 
Vi köpte varsin muffins på american cupcakes inne på gallerina. Niklas tog strawberry cheescake och jag marshellows
 
Hittade en telefonkiosk, NOSTALGI!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men men... jag förstår inte!! Hur kan man lägga hotellets LUGNA del i närheten av en nattclub??? Hoppas huvudet är bättre! Kram Linda (på Bastasjö fsk)

2012-10-01 @ 19:50:58
URL: http://lindashorna.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0