Amen Hej!

Kom på när jag ligger här i soffan o surfar runt på nya datorn, att just det jag har ju en blogg som ligger och dammar.
 
Diggar att det är typ 1 års mellanrum mellan inläggen nu för tiden, så lovar inte att det kommer ett inlägg efter det här inom kort.
 
Aja senaste inlägget jag skrev berättade jag att  vi har köpt hus och hade börjat renovera, hur ser läget ut nu då?
Jo vi (läs Niklas) är klar med entreplan på huset, allt förutom badrummet då. Vi är super nöjda! trivs som handen i handsken faktiskt.
 
Annars har inte mycket hänt Alice har snart gått ett år på dagis och jag har jobbat i ca 7 månader så liveet rullar på :)
 
nu ropar Alice ifrån sitt rum igen, 5 min fick jag paus från läggningen som nu har hållt på i ca 2 timmar. tjohej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0