Bantningsmetoden ala Anki!

Från och med 21 Januari 2013 ska min vardag se ut som sådan;
 
* 30 min promenad varje dag! (undanfall är dem dagar man går till gymmet)
 
* Snacks är förbjudet på vardagar (mån-fredag e.m) tillåtet fredag kväll till söndag (eventuellt ska söndagar ej räknas som helg heller) skulle suget bli alldelses för stort så är det popcorn som gäller i extremt nödfall!! bättre med det än att moffla i sig massa lösgodis eller ostbågar, men detta ska  ej bli av en vana! 
 
* Gymmet 2 gånger i veckan (helst mer men det är alltid bra att börja lite och stega upp än att gå ut för mycket och tröttna)
 
* Ingen dricka på vardagarna (aj mitt hjärta, beroende av pepsi max men detta beroende behöver jag bli av med oxå!!)
 
* Inte köpemat på vardagarna (nyttig köpemat kan vara ok, om man köper husmanskost eller sallad av nått slag, EJ mcdonalds, subway pizza osv.)
 
*Dricka minst 1,5 liter vatten om dagen (är as dålig på att dricka vatten! ska fylla på en 1,5liters flaska och ha varje dag så jag ser att jag dricker :) )
 
Som hjälp till att jag ska hålla det här ska jag använda min blogg här lite som en dagbok kan man säga. Här kommer jag skriva om mina sug mitt kämpande och mina resultat så ni kan följa upp och se att jag skötter mig! annars kan jag ju fuska hur mycket jag vill ;) blir jag sugen nån dag får ja la sätta mig här och skriva om det, då kanske jag glömmer bort suget ju :)
 
Iaf nu ska detta ta tags i ! OK!? 
 
Är det nån mer som vill haka på denna dieten? så skriv så vet jag att vi kan göra detta tillsammans ! 
 
Gött Kör på nu people från och med 21 januari börjar mitt nya sundare liv!

Kommentarer
Postat av: Leah

Jag är helt på med diet jag behöver det men träningen går bra håller i den bra stolt över mig själv på den delen!:-) jag tycker vi kan hjälpa till och peppa varandra!?:-)

Svar: De tycker jag vi ska göra ! Nu kör vi! ;)
angelique Olsson

2013-01-19 @ 05:21:34
Postat av: Leah

Yeas lets do it!:-)

2013-01-21 @ 04:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0